MENU
Składowane na poboczu ulicy Borowskiej płyty podtorowe systemu TINES EDILON LC-L gdzie szyna zabudowywana jest w technologii ERS(szyna w otulinie) wykluczającej do minimum wpływ pojazdów szynowych na środowisko(wibracje, hałas). Dopuszczają poruszanie się po nich pojazdów samochodowych, stąd ich duża przydatność w nowo budowanych i modernizowanych torowiskach.

Dodał: robik64° - Data: 2011-05-29 00:59:30 - Odsłon: 1420
28 maja 2011

Węzeł przesiadkowy w okolicy dworców PKP i PKS umiejscowiony w skrzyżowaniu pięciu ulic Borowskiej, Ślężnej, Swobodnej, Stawowej i Suchej powstaje jako tańsza alternatywa dla droższego, ale bardziej funkcjonalnego węzła przesiadkowego wstępnie projektowanego w ciągu ulicy Suchej, pomiędzy dworcami PKP i PKS. Magistrat zdecydował o zmodernizowaniu istniejących przystanków tramwajowych i autobusowych do rangi węzła przesiadkowego. Zlikwidowany zostaje przystanek tramwajowy przy ulicy Stawowej, natomiast jego funkcję przejmie nowo wybudowany przystanek na skwerze przy ulicy Borowskiej, vis a vis przystanku dla jazdy do centrum. Przeniesienia doczeka się również przystanek autobusowy przy ulicy Ślęznej i zajmie on miejsce z przeciwnej strony skweru, po wybudowaniu specjalnego pasa dla autobusów po lewej stronie wlotu ulicy Ślężnej. Torowisko zostanie zabudowane za pomocą nowoczesnej, pierwszy raz zastosowanej w warunkach wrocławskich technologii ,,TINES EDILON LC-L" i zabudowy szyn w systemie ERS.

  • /foto/385/385168m.jpg
    2011
  • /foto/385/385169m.jpg
    2011
  • /foto/385/385170m.jpg
    2011
  • /foto/385/385171m.jpg
    2011
  • /foto/385/385172m.jpg
    2011
  • /foto/385/385173m.jpg
    2011
  • /foto/385/385175m.jpg
    2011
  • /foto/385/385209m.jpg
    2011
  • /foto/385/385214m.jpg
    2011
  • /foto/385/385216m.jpg
    2011
  • /foto/385/385849m.jpg
    2011
  • /foto/385/385850m.jpg
    2011
  • /foto/385/385851m.jpg
    2011
  • /foto/386/386697m.jpg
    2011
  • /foto/386/386698m.jpg
    2011
  • /foto/387/387015m.jpg
    2011
  • /foto/386/386751m.jpg
    2011
  • /foto/386/386755m.jpg
    2011
  • /foto/386/386761m.jpg
    2011
  • /foto/386/386764m.jpg
    2011
  • /foto/386/386765m.jpg
    2011
  • /foto/386/386767m.jpg
    2011
  • /foto/386/386770m.jpg
    2011
  • /foto/386/386771m.jpg
    2011
  • /foto/386/386773m.jpg
    2011
  • /foto/388/388839m.jpg
    2011
  • /foto/388/388840m.jpg
    2011
  • /foto/388/388841m.jpg
    2011
  • /foto/388/388842m.jpg
    2011
  • /foto/388/388843m.jpg
    2011
  • /foto/388/388844m.jpg
    2011
  • /foto/388/388845m.jpg
    2011
  • /foto/389/389804m.jpg
    2011
  • /foto/389/389924m.jpg
    2011
  • /foto/389/389925m.jpg
    2011
  • /foto/390/390099m.jpg
    2011
  • /foto/390/390101m.jpg
    2011
  • /foto/390/390103m.jpg
    2011
  • /foto/390/390074m.jpg
    2011
  • /foto/390/390078m.jpg
    2011
  • /foto/390/390083m.jpg
    2011
  • /foto/390/390084m.jpg
    2011
  • /foto/390/390085m.jpg
    2011
  • /foto/390/390087m.jpg
    2011
  • /foto/392/392332m.jpg
    2011
  • /foto/393/393378m.jpg
    2011
  • /foto/393/393383m.jpg
    2011
  • /foto/393/393385m.jpg
    2011
  • /foto/393/393386m.jpg
    2011
  • /foto/393/393393m.jpg
    2011
  • /foto/393/393406m.jpg
    2011
  • /foto/393/393414m.jpg
    2011
  • /foto/393/393416m.jpg
    2011
  • /foto/393/393420m.jpg
    2011
  • /foto/393/393422m.jpg
    2011
  • /foto/396/396733m.jpg
    2011
  • /foto/396/396734m.jpg
    2011
  • /foto/396/396737m.jpg
    2011
  • /foto/396/396739m.jpg
    2011
  • /foto/396/396745m.jpg
    2011
  • /foto/396/396751m.jpg
    2011
  • /foto/396/396752m.jpg
    2011
  • /foto/396/396754m.jpg
    2011
  • /foto/396/396759m.jpg
    2011
  • /foto/396/396761m.jpg
    2011
  • /foto/396/396763m.jpg
    2011
  • /foto/396/396770m.jpg
    2011
  • /foto/396/396775m.jpg
    2011
  • /foto/397/397937m.jpg
    2011
  • /foto/397/397938m.jpg
    2011
  • /foto/397/397939m.jpg
    2011
  • /foto/397/397941m.jpg
    2011
  • /foto/397/397942m.jpg
    2011
  • /foto/397/397943m.jpg
    2011
  • /foto/398/398886m.jpg
    2011
  • /foto/398/398887m.jpg
    2011
  • /foto/398/398888m.jpg
    2011
  • /foto/398/398890m.jpg
    2011
  • /foto/398/398892m.jpg
    2011
  • /foto/398/398893m.jpg
    2011
  • /foto/398/398894m.jpg
    2011
  • /foto/399/399700m.jpg
    2011
  • /foto/399/399702m.jpg
    2011
  • /foto/399/399704m.jpg
    2011
  • /foto/399/399706m.jpg
    2011
  • /foto/399/399707m.jpg
    2011
  • /foto/399/399708m.jpg
    2011
  • /foto/399/399709m.jpg
    2011
  • /foto/399/399710m.jpg
    2011
  • /foto/399/399712m.jpg
    2011
  • /foto/399/399714m.jpg
    2011
  • /foto/399/399717m.jpg
    2011
  • /foto/399/399718m.jpg
    2011
  • /foto/399/399721m.jpg
    2011
  • /foto/401/401364m.jpg
    2011
  • /foto/401/401367m.jpg
    2011
  • /foto/401/401369m.jpg
    2011
  • /foto/401/401370m.jpg
    2011
  • /foto/401/401371m.jpg
    2011
  • /foto/401/401511m.jpg
    2011
  • /foto/401/401513m.jpg
    2011
  • /foto/401/401514m.jpg
    2011
  • /foto/401/401518m.jpg
    2011
  • /foto/403/403117m.jpg
    2011
  • /foto/403/403118m.jpg
    2011
  • /foto/403/403119m.jpg
    2011
  • /foto/403/403120m.jpg
    2011
  • /foto/403/403121m.jpg
    2011
  • /foto/403/403122m.jpg
    2011
  • /foto/403/403123m.jpg
    2011
  • /foto/403/403129m.jpg
    2011
  • /foto/403/403133m.jpg
    2011
  • /foto/403/403134m.jpg
    2011
  • /foto/403/403135m.jpg
    2011
  • /foto/403/403728m.jpg
    2011
  • /foto/403/403730m.jpg
    2011
  • /foto/403/403733m.jpg
    2011
  • /foto/403/403734m.jpg
    2011
  • /foto/403/403737m.jpg
    2011
  • /foto/403/403738m.jpg
    2011
  • /foto/403/403739m.jpg
    2011
  • /foto/403/403744m.jpg
    2011
  • /foto/403/403754m.jpg
    2011
  • /foto/403/403755m.jpg
    2011
  • /foto/403/403759m.jpg
    2011
  • /foto/403/403762m.jpg
    2011
  • /foto/405/405959m.jpg
    2011
  • /foto/405/405961m.jpg
    2011
  • /foto/405/405965m.jpg
    2011
  • /foto/405/405967m.jpg
    2011
  • /foto/405/405968m.jpg
    2011
  • /foto/405/405971m.jpg
    2011
  • /foto/405/405972m.jpg
    2011
  • /foto/422/422914m.jpg
    2011
  • /foto/422/422916m.jpg
    2011

robik64°

Poprzednie: Wnętrza Pawilonu Czterech Kopuł Strona Główna Następne: Herby Wrocławia


Robert | 2011-05-29 15:12:11
Trochę inne niż na Piłsudskiego, tam były bardziej płaskie i chudsze.
robik64 | 2011-05-30 11:04:03
Na Piłsudskiego montowano płyty w dość starym systemie tzw. ,,węgierskim". Płyty tamtego systemu wyróżniają się szyną tzw. blokową(szyna jest bardzo niska, nie ma szyjki, stopa szyny jest od razu główką szyny). Szyny te są droższe niż tradycyjne, gdyż ich zastosowanie jest ograniczone. Połączenie systemu ,,węgierskiego" z klasycznym torowiskiem wymusza zastosowanie szyn przejścowych. Szyny blokowe są tu wprasowywane w otulinę gumową założoną w rowkach płyt(w gorące dni na skutek rozszerzalności metalu zdarzało się ,,wyskoczenie" szyny z rowków). W systemie Tines montuje się wszystkie rodzaje klasycznych szyn tak tramwajowych jak i kolejowych, łatwiej połączyć system torowiska Tines z klasycznym podsypkowym torowiskiem(nie potrzeba stosować szyn przejściowych). Szyny montowane, regulowane i blokowane w płycie są za pomocą systemu blokad i klinów mechanicznych, a następnie zalewane masą zalewową na bazie żywicy poliuretanowej Edilon Corkelast. Jest to tzw system szyny w otulinie zwany ERS(Embedded Rail System). Stosowany na kolei jak i w komunikacji lekkiej- tramwajowej, metro, light rail. Płyty mają dużą nośność i mogą być montowane w jezdniach z dużym ruchem kołowym.