Robiła miejsce dla trasy W-Z. Teraz rozumiesz, czemu niektórzy tak nie cierpią tej trasy: niszczy całe Stare Miasto. Kamienica swoją drogą porządny XIX/XX wiek, ale jakaaś najwspanialsza to nie jest. Bardziej mi żal modernistycznego domu towarowego na Świdnickiej. Też zburzyli dla kochanej trasy. A był w bardzo dobrym stanie. Stał naprzeciwko KFC.
Gość:
| 2006-02-20 21:20:48
ja juz tez jej niecierpie.kamienica moze nie okazala ale w dobrym stanie.mogla stac spokojnie nastepne sto lat.BURAKI z tych co wymyslili ta trase
Fantastyczna fotka. Już jest jedna jezdnia trasy W-Z i stoi nawet słup tramwajowy i warto też zwrócić uwagę na nową tablicę rejestracyjną na Syrence. Takie blachy wydawali od lipca 1976 także myślę, że fotkę zrobiono w maju 1977.
Gratulacje za świetną fotkę. Kamienica była fajna ale trasa WZ miała priorytet. Zresztą zdaje mi sie że już niemcy przed wojną planowali budowę WZ ki (tylko pewnie wtedy by sie nazywała OST-WEST Bahn)
Tak - projekt pochodzi z przełomu lat 20/30. Jako ciekawostkę mogę dodać, że w momencie wysadzania obiektów dla tzw. ostatecznej linii obronnej posługiwano się tym planem urbanistycznym - czyli przygotowywano grunt pod Altstadtumgehungsstrasse (obwodnica starego miasta) w marcu 1945.
Na pewno blachy WRC były wydawane od 1976r?Miałem malca po raz pierwszy zarejestrowanego na przełomie 77/78 z blachą WRB...Z tąd fotka raczej dobrą ma datę,ale może jakieś inne spostrzerzenia ...:)
jak bylem kajtkiem, widzialem jak Fadromy z zaczepionymi na murach linami rozrywaly ta kamienice,bylem swiadkiem jak walil sie naroznik po lewej stronie, likwidacja byla wlasnie na przelomie 1978/1979