MENU
Linia nr 2, obsługiwana przez tramwaj Linke Hofman.

Dodał: mietok° - Data: 2016-11-07 21:33:57 - Odsłon: 4235
Rok 1974

  • /foto/444/444273m.jpg
    1930
  • /foto/408/408193m.jpg
    1960 - 1975
  • /foto/7463/7463875m.jpg
    1995
  • /foto/7463/7463877m.jpg
    1995
  • /foto/7176/7176848m.jpg
    2015
  • /foto/7176/7176849m.jpg
    2015
  • /foto/6246/6246372m.jpg
    2016
  • /foto/7507/7507891m.jpg
    2018
  • /foto/7507/7507970m.jpg
    2018
  • /foto/7516/7516252m.jpg
    2018
  • /foto/7527/7527875m.jpg
    2018
  • /foto/7638/7638733m.jpg
    2018
  • /foto/7665/7665156m.jpg
    2018
  • /foto/7676/7676667m.jpg
    2018
  • /foto/7684/7684399m.jpg
    2018
  • /foto/7696/7696223m.jpg
    2018
  • /foto/7828/7828542m.jpg
    2019
  • /foto/7828/7828544m.jpg
    2019
  • /foto/8009/8009116m.jpg
    2019
  • /foto/8303/8303450m.jpg
    2019
  • /foto/10222/10222480m.jpg
    2019
  • /foto/9737/9737673m.jpg
    2019
  • /foto/9759/9759938m.jpg
    2019
  • /foto/9178/9178385m.jpg
    2020

Aukcje internetowe

Poprzednie: ul. Tarnogajska Strona Główna Następne: Pętla tramwajowo-autobusowa Sępolno


mietok | 2016-11-07 21:34:06
Prośba do biegłych w temacie o dokładniejszą lokalizację i datę.
PP | 2016-11-07 21:50:32
Tarnogaj ul. Gazowa. Przed utworzeniem pętli.
mietok | 2016-11-07 21:59:05
Super, dzięki.
PP | 2016-11-07 22:25:20
Datowanie z pewnością wcześniejsze, bo w 1965 linia 2 kończyła się na ul Wróblewskiego na Dąbiu.
maras | 2016-11-07 22:45:32
Myślę, że datowanie może być ok., wołga po lewej to model produkowany od 1967r., a biorąc pod uwagę, poślizg "eksportowy" to początek lat 70 jak najbardziej :)
PP | 2016-11-07 23:14:18
Myliłem się, to lata po 1976/7 - wtedy składy dwu- i trzywagonowe lini 2 jeździły na Sępolno, wcześniej pojedyncze wagony kończyły trasę przy ul. Kopernika
mietok | 2016-11-08 18:34:21
Ok
fra_mauro | 2017-05-03 22:15:32
Powiedzcie drodzy znawcy tematu, jak w tym przypadku wyglądało zawracanie tramwaju ? Nie widzę bowiem żadnego skrawka "mijanki" ?
PP | 2017-05-03 22:24:01
Prosta sprawa. Tramwaj przyjeżdżający skręcał w prawo a następnie cofał przez skrzyżowanie i zatrzymywał się na przystanku, gotów do odjazdu, kiedy nadjechał kolejny pojazd.