MENU
Tak według mnie powinna wyglądać końcówka tramwajowa na ulicy Zachodniej. Po prawej stronie mamy ulicę Poznańską, po lewej Lubińską a na górze Rynek Szczepiński. Na tego typu końcówkach możliwa jest zmiana kierunku jazdy dwukierunkowego tramwaju z doczepą a takie kursowały po ulicy Zachodniej. Można też zawrócić tramwajem z doczepą na końcówce z jedną przelotką ale wtedy ktoś/coś musi popchnąć doczepę bo przecież sama nie pojedzie. Jedno mnie zastanawia... Teraz odkopany jest ten górny tor i odkopana została prawa zwrotnica na górnym torze... a gdzie lewa? Albo jest pod asfaltową łatą (cały asfalt nie jest zdarty w wielu miejscach aż do bruku) albo PRZED ulicą Poznańską (po prawej stronie poza rysunkiem) albo... jej nie ma... Tylko jak wtedy zawracał tramwaj z doczepą? Ktoś musiał doczepę przez jedną przelotkę przepchać... Zobaczymy co będzie widać na południowym torze gdy go odkopią.

Photo by: Neo[EZN]° - Creation date: 2006-09-01 20:38:06 - Number of photo views: 2449
Year 1944

  • /foto/102/102323m.jpg
    1914
  • /foto/87/87534m.jpg
    2006
  • /foto/90/90787m.jpg
    2006
  • /foto/96/96221m.jpg
    2006
  • /foto/102/102255m.jpg
    2006
  • /foto/102/102256m.jpg
    2006
  • /foto/102/102283m.jpg
    2006
  • /foto/102/102290m.jpg
    2006
  • /foto/102/102293m.jpg
    2006
  • /foto/102/102296m.jpg
    2006
  • /foto/102/102300m.jpg
    2006
  • /foto/102/102337m.jpg
    2006
  • /foto/104/104923m.jpg
    2006

Neo[EZN]°

Previous: 2006 - Remont dachu Zespołu Szkół nr 18 Main page Next: 2006 - Remont dachu Zespołu Szkół nr 18


Arch | 2006-09-01 21:05:05
Pouczająca lekcja. Dzięki. Jako człowiek z nieco innej bajki przeczytałem z zainterseowaniem i proszę o wię cej. Tak na marginesie to wydaje mi się, że po południowej stronie Zachodniej nie było takich kamienic. Z planów jakie widziałem to myślę, że była to zabudowa przemysłowa, ewentualnie poprzetykana kamienicami... ale to tylko tak na marginesie... ach, odtworzyć tak cały ten fragment jak wyglądał na prawdę w 3D MAX'ie...
AZ | 2006-09-02 18:45:05
Dzięki za lekcję!!! :)