Protram 205 WrAs
205 WrAs to oznaczenie tramwaju wytwarzanego od roku 2006 w zakładach Protram we Wrocławiu. 205 WrAs to pierwszy wieloczłonowy, częściowo niskopodłogowy tramwaj produkowany w zakładach Protram. Konstrukcja205 WrAs to trójczłonowy, jednokierunkowy tramwaj z 21,9% niskiej podłogi w środkowym członie, wyglądem nawiązujący do typu 204 WrAs. Konstrukcja wywodzi się z tramwaju Tatra KT8D5N, produkowanego przez czeskie zakłady ČKD w Pradze od roku 1999, a środkowy człon niskopodłogowy ...
Protram 205 WrAs
Pokaż więcej
Pokaż mniej
205 WrAs to oznaczenie tramwaju wytwarzanego od roku 2006 w zakładach Protram we Wrocławiu. 205 WrAs to pierwszy wieloczłonowy, częściowo niskopodłogowy tramwaj produkowany w zakładach Protram. Konstrukcja 205 WrAs to trójczłonowy, jednokierunkowy tramwaj z 21,9% niskiej podłogi w środkowym członie, wyglądem nawiązujący do typu 204 WrAs. Konstrukcja wywodzi się z tramwaju Tatra KT8D5N, produkowanego przez czeskie zakłady ČKD w Pradze od roku 1999, a środkowy człon niskopodłogowy dostarczy firma Pars nova a.s. z ©umperku. Napęd stanowi 8 silników prądu przemiennego (asynchroniczne, stąd nazwa \"As\") zaopatrzonych w układ falownikowy dający napięcie 400 V. Tramwaje posiadają połówkowe pantografy i wyświetlacze diodowe. Motorniczy dysponuje klimatyzacją i ergonomicznym stanowiskiem pracy. Eksploatacja Na mocy rozstrzygniętego w maju 2006 przetargu MPK we Wrocławiu otrzymało dwa wozy typu 205 WrAs. Pierwszy tramwaj tego typu został przyjęty na stan wrocławskiego MPK 19 grudnia 2006, otrzymawszy numer taborowy #2701. Drugi, o numerze #2702, został dostarczony w styczniu 2007. #2701 zaczął wozić pasażerów 16 stycznia, a #2702 - dziesięć dni później. Dane techniczne: Długość - 26550 mm Szerokość - 2354 mm Wyskokość - 3279 mm Miejsc siedzących - 40 Liczba i moc silników - 8 x 50 kW Źródło - Wikipedia Więcej zdjęć ASa na , oraz |
|||||||||||||||||||||||||||
|
||
|
||